من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

کاش که پیدا بشوی...

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

خوش نیست

حالِ دلم

بی تو

حتی دقیقه ای . . .


+ نم باران، لب دریا، غم تو، تنگ غروب / دل من تنگ تو شد، کاش که پیدا بشوی (احسان نصری)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۸)

۱۹ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۷ سرباز جامانده
ان شاالله پیدا شن حال شمام خوش شه
پاسخ:
ان شاالله خیر باشه
به به
پاسخ:
:)
:((
قشنگ بود به دل نشست
پاسخ:
ممنون از حضور شما
قشنگ بود :) 
پاسخ:
نظر لطف شماست
Coming Soon 

به زودی می آید 
و عطر گل یاس از وجودش تمام فضا را خواهد گرفت 
کسی که منتظرش هستی 
شاید این جمعه ... . 
دلت را محیای پذیرش کن

پاسخ:
ان شاالله
زیبا بود
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۹ رفاقت به سبک شهید
و من این جمله شما رو با خودم زمزمه کردم ولی برای مولایم

پاسخ:
:)
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۵ ســـــــــــــر باز
کاروانی رد نشد تا یوسفی پیدا شود
یک نفر باید زلیخا را بیاندازد به چاه

حامد عسکری

پاسخ:
20
کاش که این فاصله را کم کنی...
یاد این افتادم.
پاسخ:
محنت این قافله را کم کنی...
الهی :(
لااااایییییک
سلــــــــــام
خوب هستید؟
من بعد یه ماه غیبت اومدم
سال نوی شما مبارک
پاسخ:
سلام
رسیدن به خیر
جای نظرات شما بس بسیار مشهود بود

عید شما هم مبارک و میمون ان شاالله
عالــــــــــــــــــــــــــــــے


پاسخ:
ممنون:)
ممنونم.
شما لطف دارید
خیلے دلم واسه وبلاگتون تنگ شده بود
خوشحالم امشب کامنت گذاشتم دوباره
یا علــــــــــے
پاسخ:
سلامت باشید...
عااالی
:(
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۲ خیزش تی وی | KhizeshTv
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین
کاش پیدا بشوی...
پاسخ:
به زودی...ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی