من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

چرا؟

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بعد از عید آمار بازدیدها و تعداد نظرات خیلی اومده پایین، انگار دنبال کنندگان محترم و اهالی بیان، افسردی فصلی گرفتن :|

چه خبر شده ؟!

مسئولین چرا پاسخگو نیستن؟؟؟

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۷)

کنکور نزدیکه :-/
پاسخ:
چه دلیل قانع کننده ای :|
اهل قانع کردن نیستم و دلیل من هم این نیست :)))))
گرفتارم :((
دعام کنین :)
پاسخ:
کلا گفتم
منظورم به شما نبود :)

موفق باشید...
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۹ آقاگل ‌‌‌‌
آمار که البته چندتن دوست چینی هستند در وب بنده روزی 50-60 پست رو درو میکنند! پایین نیومده.
ولی با کم شدن نظرات موافقم.
شاید آلرژی بهارانه است.
:)
پاسخ:
برای اینجانب کلا همه چیز اومده پایین :|
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۵ سرباز جامانده
آره واس منم اینجوره.ولی امروز تا ظهر2 تا بازدید کننده داشتم و 135 تا نمایش.:-/ نمیدونم کی حال داشته کل وبو خونده
پاسخ:
135!!!
عجب انگیزه ای احسنت ...
قضیه این آی پی چینیه چیه؟!
واسه منم گاهی پیش میاد..  
یهویی ساعت 12و1 دقیقه شب میبینی نمایش وب شده 40 تا :-/
میری نگاه میکنی از جینه! 
از صفحات مختلفم مث ایجاد کاربر و صفحه ورود به پنل مدیریت هم وارد میشه :'/
یکی دومورد هم از امریکا بدون مشخصات دیده شده!
پاسخ:
چه عرض کنم :|
:/
پاسخ:
:|
متوجه منظورتون نمیشم.
من که هستم بسه دیگه. 
روزی یکی دو بار شاید بیام سر بزنم و اگر دلیل باشه کامنت هم میذارم و اگر نباشه سعی میکنم دلیل پیدا کنم. 
مثل همین مورد
دیگه غصه نخوریاااااا 
خوش باش 
چون من باهاتم، من میام از راه دور سر میزنم و میرم 

پاسخ:
اگر دلیل باشه کامنت هم میذارم و اگر نباشه سعی میکنم دلیل پیدا کنم
:)

ممنون از حضور شما...سایه شما مستدام.
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
موافقم
کنکور ازانچه میبینید به شما نزدیک تر است .....میدونین که استرسش روز افزاست
ولی خدااایی من همیشه سر میزنم و نظرم میدم
پاسخ:
موفق باشید ان شاالله

ممنون از حضورتون
درگیر پایان نامه ام
ولی باز روزی یه بار سر میزنم به وبلاگتون
راستی امروز تولدم بود
پاسخ:
موفق باشید

تولدتون هم مبارک ان شاالله عمر با عزت داشته باشید...
عجب مسابقه ای !
هر کدام از شرکت کنندگان می خواهد گوی سبقت را از دیگری برباید ...
چه میکنند این بازیکنان !!!
بالاخره کدامیک پیروزِ این میدان خواهد شد ؟؟!!
کسی نمیداند...
... در مسابقه ی بی حجابی !!!
پاسخ:
...
سلام
منم که دیگه دلیل نیومدنم رو پست کردم و گذاشتم توی وبم.
و چون خودم خیلی وقت نمیکنم بالطبع آمار خودمم میاد پایین.

ولی خدایی مطلب جدید که میذارید حتما سعی میکنم سر بزنم.
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
پیشتر گفتیم "میم" مثل "مادر" 

نوبتی هم که باشد،
نوبت آن است که بگوییم : 
        "میم" مثل "مردانگی"
        "میم" مثل "مرام"


"میم" مثل "مدافع حرم" ...
       هم مرام دارد
       و هم مردانگی ...
و اینها یعنی 
       "میم" مثل "مرد" !!!

    
پاسخ:
قشنگ بود
سلام
تبریک میگم
بابت اینکه وبلاگتون جزء صد وبلاگ برتر شده در سال ۹۴
همیشه موفق باشید
پاسخ:
سلام
سلامت باشید ...
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۸ زینـب خــآنم
این فانتزیا همیشه رمزیهـ هـــا  ; )
پاسخ:
:)
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۱ معصومه صادقی
:)
پاسخ:
:)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی