من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

اعتراف میکنم

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ
با یک عدد هندوانه، که شیرین باشد و قرمز، در کسری از ثانیه، خ... می شوم!!

+ از همان ها که چاقو را نزده قرچ صدا میدهد :)
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۰)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۳ آقاگل ‌‌‌‌
اعتراف میکنم خسته شدم اینقدر هندونه خوردم امروز!:دی

پاسخ:
چون مودبم مجبورم بگم نوش جان :|
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۹ سرباز جامانده
شما تنها نیستید ماهم خ... میشویم
پاسخ:
خوشحالم تنها نیستم :/
من با یک حرف خیلی خاص :دی
نقطع ضعف داریم ما آدما
پاسخ:
این نقطه ضعف ما را کل فامیل می دانن :/
باز صد رحمت به شما که با ی هندونه جسارتا خ... میشید
پاسخ:
حالا از یکی شرو کنیم ببینیم خدا چی می خواد
با پستتون یاد حضرت امام افتادم که چنین هندوانه ای را نمک می زدند..
پاسخ:
بله...
اون ها کجا و ما کجا :(
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۰ زینـب خــآنم
چقـــــــد رگ خابتون راحتهـــ  : دی
والا خرجیــم ندارهـ ، فقط باید طرفتون مطـلع باشهـ ، همین !
پاسخ:
ما سعی میکنیم مطلع نشن :|
هرچند خواجه حافظ شیرازی هم خبر داره :/
شما اگر خ... می‌شوی
من گ... می‌شوم :)
پاسخ:
هرکس یه جور دیگه :|
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
نووووش جان !!
پاسخ:
ممنون
خ شدن را توضیح دهید با مثال
پاسخ:
همان که پشت گوش هایش مخملیست و چهار پا است و ... :/
خر ننوشتی؟!
من هزارتا حرف ناجور اومد تو سرم 
اما دیدم هیچ کدوم با خ شروع نمیشه:/
خر دیگه ننوشتن داشت؟!
پاسخ:
واضح بود که :/

به شخص خودم احترام گذاشتم که ننوشتم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی