من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دوست داشتن با طعم عدس پلو...

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ

حتما که نباید خانم به آقا بگوید: دوستت دارم یا عاشقتم یا از این حرف ها... میتواند بایستد کنار گاز و ساعت ها مشغول پختن غذا باشد. آن هم غذایی که همسرش طلب کرده!


+ امشب عدس پلو داریم چون دیشب پدر سفارش دادن! حالا من چند روزه دارم التماس میکنم مامان کوفته بپز، گوش نمیده :|

++ هر شب دلم بهانه ی تو، هیچ، بگذریم ... / امشب دلم دوباره تو را، هیچ، شب بخیر ... (صادق تهرانی زاده)

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۶)

عدس پلو تون کشکمش هم داره ؟
پاسخ:
کشمش و گوشت چرخ شده و پیاز داغ میشه یه چیزی که میذارن کنار عدس پلو

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
پس الحمدلله خیلی مادرتون عاشقه ، معمولا همه همین طورن حرف شوهرشو ن و زودتر عملی میکنن

ان شاءالله فردا کوفته میل کنید

شعر عالی بود

عدس پلوهم نوش جان 
پاسخ:
بله صبح که اعتراض کردیم فرمودن
حالا امشب عدس پلو بپزم فردا کوفته میپزم برات!

الحمدالله
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۳ سرباز جامانده
فکرکنم شمام مثل ما سرراهی اید
پاسخ:
بنده چند بار و به دلایل مختلف خواستم برم ازمایش ژنتیک بدم! راستشو بخواید پولشو نداشتم |:
پس عدس پلو واقعی دارید
آخرین باری که عدس پلو خوردم عدس پلوی بی نمک پادگان بود
خوش بحال پدر محترمتون و خدا قوت به مادر گرامی
خانوادگی نوش جان
پاسخ:
پادگان؟؟؟

سلامت باشید
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۴ سرباز جامانده
آزمایش نمیخواد که.معلومه.اقدام کنید واسه پیدا کردن پدر مادر واقعیتون
پاسخ:
بله باید همین کار را بکنم
حی علی تلاش :|
ی بار دستپخت اوشون رو خوردیم،
اونم بادمجون بود و برنج:دی
اصلا دلمان دسپختش را خواست...
هعی
اللهم ارزقنا:دی
پاسخ:
بلند بگو آمین ...

حالا کجا خوردید؟؟؟
اصن فک کنم همون بادمجون و پلو باعث شد شما دل از کف بدین !!!!
قضیه طولانی هست...:دی
دسپخت هم نقش به سزایی در این روند داشته:دی
پاسخ:
ما مشکلی نداریم فقط میگم شاید دست پخت خودشون نبوده باشه!! یه وخت ویلای ذهنتون به آپارتمان 45 متری تبدیل نشه ؟!

:)
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۱ آقاگل ‌‌‌‌
شب برنج؟
غیر قابل تصوره برام!
.
شعر عالی بود.
پاسخ:
ما از صدقه سر مادر عادت داریم:|
البته بیشتر وقت ها نمیخوریم
شنیده ایم که دستپخت خودشون بوده:دی

ما حاضریم اوشون باشند ما کلا از مشتقات تخم مرغ (املت،نیمروو...)استفاده کنیم....
::دی
پاسخ:
تا کی تخم مرغ و مشتقات؟؟؟
برادر بیا منطقی باشیم!!

امیدوارم دست پختشون 20 باشه. هرچند از دختر خانم های این روزگار بعیده:|
ایشون اکثر اوقات مث خودم خونه نیستن...
روحمون سالم باشه،جسم با تخم مرغ و مشتقات هم راضیه:دی
چ حرف سنگینی زدم:/
پاسخ:
شما که نیستی
اوشون هم که نیست

پس چه کاریه. بمونید خونه باباتون دیگه

البته ببخشیدا جسارت میکنم:|
نمیکشه نمیکشه:دییییی

پاسخ:
بله بله ...

خیر باشه
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۰ زینـب خــآنم
بابا شوهرش ِ ، پاره تنش ِ  : دی
وااااااای عجب شعری بود ، تا ته ته ته جیگر آدم ُ میسوزوند ...
پاسخ:
بله :))

بله :((
دلم سوخت برات !!!

عقده ای نشیا

ایشالله شما هم ازدواج کردی همین بلا سر بچه ات میاد :))))
پاسخ:
سعی می کنم معتاد نشم ...
کوفته پختن براتون بالاخره!؟
پاسخ:
امشب داریم :))
خب خدارو شکر حاجت روا شدین...
پاسخ:
خدا حاجات شما رو هم مستجاب کنه ان شاالله :)
آقا ما بچه ها فقط باید مریض بشیم‍ یا یه روز رو به موت
از بیرون برگردیم‍ تا برامون سفارشی کار کنن :|
پاسخ:
نه بابا
اینطور ها هم نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی