من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بی خیال نمیشی؟؟؟ عنوانم کجا بود :|

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ
روالِ عادیِ
این خانواده
است
غربت ...

+ زندان عبادتگاه شد با او، بدکاره هم آگاه شد با او / اصلا از این آقا مگر کاری جز یاری و امداد میآید (محسن ناصحی)
++ ایام تسلیت...التماس دعا
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۳)

یه سخنرانی در مورد امام موسی کاظم از مرحوم کافی شنیدم سالها پبش فضیه این زن بدکاره را گفته بود ...
پاسخ:
در حد نیم خط بفرمایید بقیه هم فیض ببرن
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
چه غربت سوزنده ای ...

تسلیت
پاسخ:
:(
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
داستان بد کاره رو منم شنیدم ولی دقیقشو یادم نیست که بگم
به نظرم وقتی زندان بودند با هیچ طریقی که نتونستند نظر و اعتقادشونو عوض کنند و به گناه وادارشون کنند و از این چیزا... یه بدکاره میبرند زندان تا به گناه بندازند امام رو، اما اینقدر امام خوب و پاک بودند و فکر کنم قرآن و نماز میخوندند و به بدکاره هم کاری نداشتند، فکر کنم بد کاره هدایت میشه یا حداقل کاری نمیکنه و اونجا خوب میشه
من داستانشو ناقص و با تردید زیاد گفتم، پیشنهاد میکنم خودتون برین دنبالشو مطمئن شین
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی