من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

آدم قحطه!؟

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

وقتی عکسم رو تو مزار شهدا دید


با تعجب گفت: این چیه؟

گفتم: عکس

گفت: میدونم، این کیه!؟

گفتم: شهید

گفت: چرا عکس گرفتی؟

گفتم: چون دوستش دارم

گفت: مگه آدم میتونه این ها رو دوست داشته باشه؟


دلم می خواست یه جوابی بدم ولی دیگه چیزی نگفتم! یعنی حرفی نداشتم بزنم

بعدا به ذهنم رسید که:


دوست داشتن اینها یه چیزی مثل حرم رفتن میمونه، باید اول بطلبن، بعد تو بری (بلاتشبیه)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

خب درواقعنیازی نبود حرفی برای گفتن داشته باشی نیاز بود یک کلت به همراه داشته باشی :)

پاسخ:
شایدم :/
ان شاء الله بتونه بچشه طعم این دوست داشتن ها رو :) 
پاسخ:
به اذن خود شهدا ان شاالله
سلام.
خب منظورش چی بود؟
شاید دوست داشتن رو طوری تعریف کرده بوده که با تعریف شما همخوانی نداشته.
پاسخ:
نه بابا
کلا اونوریه این فامیل ما |:
شهید زبرجدی از شهدای مدافع تهرانی، یه عکس داره سر مزارش، داره عاقل اندر سفیه نگاه می کنه... یه سرچ بکنید، پیدا کنید عکسشو، تمرین کنید نگاهشو، برای اینجور وقتا لازمه! :[]
پاسخ:
چشم
ممنونم
:| چرا نمیشه دوستشون داشت؟!
پاسخ:
از نظر این جماعت فقط میشه خواننده های اونور آبی را دوست داشت احتمالا :|
چه تشبیه قشنگی
پاسخ:
بعله
فوق العاده دلم برای این احساس زیارت تنگ شده . . . ان شاء الله حس قشنگِ این زیارت
نصیبش بشه . . .
پاسخ:
ان شاالله
سلام
ب منم سر بزنید :)
پاسخ:
سلام
خدا به ما فرصتش را عنایت بفرماید :)
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۱ دچـــــ ــــــار

بشین تا بطلبن پس :)
میخای بری؟
پاسخ:
اگه بطلبن میریم :)
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۵ مهیار حریری
من بودم میگفتم :
عکس گرفتن که چیزی نیست،
ما دعای خیرمون " الهی شهید شی " ـه

+ خدا همه ی بندگانش رو هدایت کنه
پاسخ:
کلا تو این فاز نیستن :|
حیفه این وبلاگ نبود که تعطیلش کردی!!!!
پاسخ:
چرا حیفه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی